Müşteri ilişkileri eğitimi

300  270 

Sevdiklerinizle paylaşın!

Adet
Kategoriler:

Açıklama

Eğitim tarihi: 24 ve 25 Ekim 2019

Saat 20:00-22:00 arası

Müşteri ilişkileri eğitimi hakkında:

Birebir iç ve dış müşteri ilişkilerinde personelin hem müşteriyle hem de iç müşterileriyle profesyonel yaklaşımı nasıl olmalı ve yol haritası nasıl çizilmeli. Çalışanların, Şirketin sermayesinin müşterileri olduğu konusunu anlamak ve müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati konularının iş sonuçlarını nasıl etkilediğini anlamalarını sağlamak.

Sevdiklerinizle paylaşın!

İncelemeler

Henüz yorum yapılmadı.

Sadece bu eğitime kaydolmuş ve tamamlamış kullanıcılar yorum yapabilir.