Portföy Yönetimi Eğitimi Hakkında:
Çalışmanın amacı, katılanlara Territory ve Portföy yönetimi konularında uzun soluklu, üst düzeyde ilişki ve planlama aktivitelerini öğretmek, sistematik ve planlı bir şekilde Bölgesindeki Portföyü iyi yönetmek, Mevcut müşterilerin stratejik ortağı olarak müşteri içindeki Pazar paylarını arttırmak, çalışmayan müşterileri geri kazanmak için aktiviteler yapmak, Yeni müşteriler bularak portföyü genişletmek.
Portföy Yönetimi Eğitimi İçeriği:
- Müşteriler neden bizle çalışıyor (İnteraktif Çalışma)
- Müşterilerin korkuları neler (İnteraktif Çalışma)
- Müşteriler bizden ne bekliyor (İnteraktif Çalışma)
- Müşterilerin işini etkileyen dış etkenler (İnteraktif Çalışma)
- Müşterilerin öncelikleri neler(İnteraktif Çalışma)
- Müşterilerimizin yatırım trendleri (İnteraktif Çalışma)
- Şirketimizi tanıtma (İnteraktif Çalışma)
- İlişki ağının kurulması
- Müşteri–Organizasyon-İş ortağı haritasının çıkarılması
- Rekabet swot çalışması
- Şirketin pozisyonlanması
- İlişki stratejisinin tasarımı 80/20 kuralı
Ders Konuları
Ders Yorumları
Bu derse henüz yorum yapılmadı. İlk yorum yapan siz olabilirsiniz.