Pazarlama yönetimi eğitimi hakkında:
Hedef tüketici, müşteri ve toplumun istek ve gereksinimlerini tatmin ederek kar sağlayacak pazarlama bileşenlerinin (ürün / hizmet, fiyat, dağıtım ve tutundurma) planlanması, yönetimi ve denetimi çabaları olarak tanımlanın pazarlama, bir çok unsurun birleşmesiyle oluşan geniş bir süreçtir. Bu eğitimde ana hatlarıyla pazarlama yönetimi gösterilmektedir.
Pazarlama yönetimi eğitimi içeriği:
- Araştırma yöntemleri
- Pazar Bölümlemesi
- Segmentasyonun faydaları
- Segmentasyon koşulları
- Demografik kriterler
- Coğrafi Kriterler
- Psikografik kriterler
- Davranışsal kriterler
- Pazarlama karması
- Pazarlama planı ve uygulama
- Pazarlama iletişimi hedefler/planlama/ ölçümler
- Pr, Reklam, CRM Sosyal medya planları
Eğitimin detayları:
- Eğitimimiz, 11 Ekim Perşembe günü 10:00 – 18:00 arasında, canlı olarak yapılacaktır.
- Eğitimimize internete bağlı bütün cihazlarınızdan kolayca girebilirsiniz.
- Eğitime kaydolduğunuzda, eğitime nasıl gireceğinizin bilgisi, size ulaştırılacaktır.
- Eğitim webinar (video konferans) yöntemi ile yapılacağından, katılımcılar bir birlerini görebilecektir.
- Sorularınız eğitmene canlı olarak sorabilecek ve cevapları alabileceksiniz.
Ders Konuları
Ders Yorumları
Bu derse henüz yorum yapılmadı. İlk yorum yapan siz olabilirsiniz.