Stratejik Pazarlama Teknikleri Eğitimi

Pazarlaması olmayan satış, bir zaman sonra biter!

Stratejik Pazarlama Teknikleri Eğitimi Hakkında:

Pazarlama bir malın yada hizmetin, üretiminden tüketilmesine kadar, mal akımını kolaylaştırıcı işlemlerin bütünü olarak tarif edilebilir.

Pazarlama bir işletmenin temel ve asli fonksiyonudur.

Malı veya hizmeti üretmenin nihai gayesi, satış yaparak kar sağlamaktır. Dolayısıyla, işletmenin, istihsal, finansman, muhasebe, yönetim gibi diğer faaliyetleri hep pazarlamaya hizmet eder.

Pazarlama politikası, malın kalitesi, tanıtımı, fiyatlandırılması, tüketici sevk ve tercihlerine uydurulması için yapılan ayarlamalardır. Bu politikadaki başarı karlılığı doğrudan etkiler.

Bu eğitimimizin içeriğinde, sıfırdan, en üst seviyeye kadar tüm pazarlama ekibinin, faydalanacağı, stratejik ve sürdürülebilir pazarlama tekniklerinin tamamını bulacaksınız.

Stratejik Pazarlama Teknikleri Eğitiminin İçeriği:

  • Pazarlama Nedir? Ne değildir?
  • Satış ve pazarlama farkı
  • Pazarlama stratejisi oluşturma
  • Ürün odaklı pazarlama
  • Hizmet odaklı pazarlama
  • Fayda odaklı pazarlama
  • Marka/ürün bilinirliği
  • 20 stratejik pazarlama taktiği
  • Satışa yönlendirme
  • Sürdürülebilir pazarlama

Stratejik Pazarlama Teknikleri Eğitimine Kimler Katılmalı?

  • Satış uzmanları
  • Pazarlama personeli
  • Müşteri İlişkileri
  • Takım Çalışanları
  • Bölüm Yöneticileri
  • İşletmeciler

Stratejik Pazarlama Teknikleri Eğitimimizin Süresi:

1 Tam gün

Paylaş:


Yorum yaparak, sizden sonra okuyanlara fikrinizi ulaştırın.