• 4( 4 YORUM )
    4 ÖĞRENCİ

    Stresin kötü etkilerinden kurtulmanın zamanı geldi.

    250  / 2 saat
  • 0( 0 YORUM )
    2 ÖĞRENCİ

    Yaşadığımız kayıpları düşünün. %80 inin iletişim temelli hatalardan kaynaklandığını biliyor musunuz?

    250  / 4 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    “Eğer tarih hikayelerle anlatılsaydı asla unutulmazdı.”                                               Rudyard Kipling Hikayecilik Atölyesinin Amacı: Bu program çeşitli uygulamalarla katılımcıların hikaye anlatarak insanları…

    200  / 4 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Telefonda Tahsilat Teknikleri Eğitimi Hakkında: Karşımızdakini anlamak için etkili dinleme ve aktif sorgulama nasıl yapabiliriz? Empati yapma ve geri beslemenin…

    150  / 2 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ
    200  / 4 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Etkili sunum becerileri eğitiminin amacı: Program, sunum yapan kişilere gerekli bilgi, beceri ve yöntemlerin kazandırılmasını amaçlamaktadır. Etkili sunum becerileri eğitiminde…

    200  / 4 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Etkili Anne-Baba atölyesinin amacı: Karşılıklı anlayışın olduğu huzurlu ve mutlu bir aile ortamı yaratmak. Etkili Anne-Baba atölyesinde kazanılacak yetkinlikler: •…

    200  / 4 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    İnsanların %90’ının doğru nefes alamadığını ve doğru nefes alamamanın kanserden, kalbe varıncaya kadar yüzlerce ölümcül hastalığın sebebi olduğunu artık bilim…

    150  / 2 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ
    1.200  / 20 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Eğitimin İçeriği: Resepsiyon eğitimi ( Telefon görüşmesi, randevu alma, karşılama, yönlendirme, uğurlama,) Başarılı bir satış sürecinin koşulları İlişki Yönetimi Satışın…

    750  / 15 saat
  • 0( 0 YORUM )
    2 ÖĞRENCİ
    300  / 6 saat
  • 0( 0 YORUM )
    3 ÖĞRENCİ

    “Yetişkin eğitimi denildiğinde aklınıza slaytlar geliyor ise, bildiğiniz şeyin eğitim olmadığını aktarım olduğunu söyleyebiliriz.” Eğitimcinin Eğitimi Programı Hakkında: Eğitim dediğimizde…

    1.000  / 24 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Bu eğitimimizde, geçmişte yaptığınız ve doğru olduğunu sandığınız şeylerin farkında varmanızı sağlıyoruz! Şimdiye kadar farklı yöntemler veya onlarca diyet ve…

    300  / 6 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    “İletişimdeki en önemli unsur söylenmeyenleri duymaktır” Konfüçyus İletişim ve ilişkide “Mahşerin 4 Atlısı” eğitiminin amacı: Bu program katılımcıların insanlar ile…

    200  / 4 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    ‘’Üstün lider işlerin yapılmasını çok küçük hareketlerle sağlar. Emirlerini bir çok kelimelerle değil, yaptığı birkaç işle yayar. Her şeyle bilgilenir,…

    1.000  / 20 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Her nefeste dünya yenilenir. Fakat biz bu dünyayı öylece durur gördüğümüzden, bu yenilenmeden haberdar değiliz. HZ. Mevlana İpek böceği tırtılları…

    750  / 15 saat
  • 5( 1 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Piyango yada Loto gibi oyunlardan ya da miras yoluyla milyoner olan kişilerin, önceden bolluk bilinci yok ise ortalama 3,5 yıl…

    300  / 10 hafta
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    “Ne söylersen söyle karşındakinin anlayabildiği kadardır.” Mevlana Bireysel değerlerde, geçmiş yaşantılarda, inanışlarda ve algılarda farklılıkların doğal bir sonucu olarak anlaşmazlıklar…

    200  / 4 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Yönetici Asistanlığı Eğitimi Hakkında: Sağ kol olmak, yöneticiyi yönetmek, problemleri filtre etmek, gereksiz toplantıları ve ziyaretçileri engellemek, önceliklere önem vermek,…

    1.000  / 12 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Pazarlama yönetimi eğitimi hakkında: Hedef tüketici, müşteri ve toplumun istek ve gereksinimlerini tatmin ederek kar sağlayacak pazarlama bileşenlerinin (ürün /…

    600  / 8 Gün
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Portföy Yönetimi Eğitimi Hakkında: Çalışmanın amacı, katılanlara Territory ve Portföy yönetimi konularında uzun soluklu, üst düzeyde ilişki ve planlama aktivitelerini…

    Ücret seçenekleri
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Telefonda Satış Teknikleri Eğitim Hakkında: Satış duygusal bir eylemdir. Karşı tarafta güven uyandırmadan ve ilgi çekmeden satış yapamazsınız. Telefonda güven…

    300  / 4 saat
  • 0( 0 YORUM )
    0 ÖĞRENCİ

    Perakende Satış Teknikleri Eğitimi Hakkında: Mağaza yöneticisi pazarlama grubunun mağazaya soktuğu müşteriyi yakalamak ve sepetini doldurmakla sorumludur. Ancak müşteri tipine…

    600  / 8 saat