fbpx

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi

0 KAYITLI ÖĞRENCİ

    Eğitim Başlama Tarihi: 9 Eylül2019

    9,10, 11 Eylül Saat 20:00-22:00 arası

    Online ISO 10002: Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitiminin Amacı:

    Kuruluşlarda Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sisteminin kurulması, uygulanması, iyileştirilmesi konuları hakkında katılımcılara bilgi vermek ve sistemin etkinliğinin müşteri memnuniyetine katkısı hakkında farkındalık sağlamaktır.

    Online 10002: Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitiminin Konu Başlıkları:

    • Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemine Giriş
    • Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Tanımlamaları
    • Müşteri Memnuniyeti Şikayetlerinin Tarihçesi
    • ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi Maddesel Yapısı
    • Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Dokümantasyon Yapısı
    • Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri İç Tetkiki

    Online 10002: Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitimine Kimler Katılmalıdır?

    ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Eğitimine; bir kuruluşta müşteri memnuniyeti yönetim sistemini kurmak, uygulamak ve iyileştirmek ve de müşteri memnuniyeti yönetim sistemi hakkında bilgi sahibi olmak isteyen,
    • Müşteri ilişkileri yönetimi alanında çalışan, kurum ve kuruluş yöneticileri,
    • Müşteri ilişkileri yönetimi süreç sorumluları,
    • Müşteri ilişkileri yönetimi çalışanları ile
    • Kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes katılabilir.

    Sizin için harika şeyler yapmayı amaçlıyoruz. Siz de paylaşarak destek olur musunuz?

    Eğitim Değerlendirmeleri

    N.A

    değerlendirme
    • 5 stars0
    • 4 stars0
    • 3 stars0
    • 2 stars0
    • 1 stars0

    Bu Eğitimde yorum bulunamadı

    ©Tüm hakları saklıdır. 2019