Kurumsal Satış Teknikleri Eğitimi Hakkında:
Değerli müşteri nasıl anlaşılır? Gerçek karar vericiler nasıl bulunur ve ilişki kurulur? Aday müşteri nasıl değerlendirilir ve ihtiyaçları nasıl öğrenilir? Teklifiniz nasıl cazip hale getirilebilir? Satış nasıl kapatılabilir ve sipariş alınır? Yeni bir müşteri siparişi ile başlayan ilişki nasıl kalıcı ve karlı bir hale getirilir? Eğitimlerimizde cevapları bulacaksınız. Satış becerilerini arttırıp, deneyimleri paylaşacaksınız. Eğitim ve çalıştaylarda, başarılı satıcının geliştirmesi gereken özellikler işlenir. Olumlu zihinsel tutum, sevilen insan olma, ikna edebilme, dinleme, anlama, empati yapma, dış görünüm ve vücut dili, etkili konuşma ve sunum teknikleri, etkili yazışma ve teklif hazırlama, kendini, şirketini ve ürünlerini tanıma, müşteriyi araştırma, ilişki matrisi kurma, müzakere ve itirazlarla başa çıkma, zaman ve toplantı yönetimi, rekabeti izleme, sürekli ilişki kurma konusunda uzmanlaşabilirsiniz.
Kurumsal Satış Teknikleri Eğitimi İçeriği:
- Hedef saptama, hedef odaklı çalışma
- Satış tahmin Radarı (Qualify Prospects)
- Organize olma/plan Yapma (Pipeline)
- Müşteri veri tabanı oluşturma (Lifetime book)
- Randevü alma İlk Görüşme Hazırlığı
- Müşterinin karar verme kriterlerini ve gerçek ihtiyaçlarını öğrenmek (Müşteri jargonu kullanmak-sorgulama teknikleri-vaka çalışması- empati teknikleri- vaka-çalışması- etkili dinleme-vaka çalışması)
- Satış stratejisini oluşturup Kilit kişilere ulaşıp çözüm sunmak .(Fayda satma -vakaçalışması-oyun)
- Danışman Rolü( Ürün ve çözüm SWOT çalışması)
- Teklif Verme Hangi özellikleri ve şartları fayda olarak sunduğumuzu özetlemek
- Satış Kapama, İtirazlarla başa çık, soruları cevapla siparişi al. (Dolaylı kapama teknikleri-vaka çalışması)
Ders Konuları
Ders Yorumları
Bu derse henüz yorum yapılmadı. İlk yorum yapan siz olabilirsiniz.