ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi
300 ₺
Stokta yok
Açıklama
Eğitim Başlama Tarihi: 9 Eylül2019
9,10, 11 Eylül Saat 20:00-22:00 arası
Online ISO 10002: Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitiminin Amacı:
Kuruluşlarda Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sisteminin kurulması, uygulanması, iyileştirilmesi konuları hakkında katılımcılara bilgi vermek ve sistemin etkinliğinin müşteri memnuniyetine katkısı hakkında farkındalık sağlamaktır.
Online 10002: Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitiminin Konu Başlıkları:
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemine Giriş
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Tanımlamaları
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetlerinin Tarihçesi
• ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi Maddesel Yapısı
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Dokümantasyon Yapısı
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri İç Tetkiki
Online 10002: Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitimine Kimler Katılmalıdır?
ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Eğitimine; bir kuruluşta müşteri memnuniyeti yönetim sistemini kurmak, uygulamak ve iyileştirmek ve de müşteri memnuniyeti yönetim sistemi hakkında bilgi sahibi olmak isteyen,
• Müşteri ilişkileri yönetimi alanında çalışan, kurum ve kuruluş yöneticileri,
• Müşteri ilişkileri yönetimi süreç sorumluları,
• Müşteri ilişkileri yönetimi çalışanları ile
• Kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes katılabilir.
Sadece bu ürünü satın almış olan müşteriler yorum yapabilir.
Eğitmen Hakkıdna:
- Eğitmen: İbrahim Dinç
- 5
-
ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Temel Eğitimi
300 ₺ Devamını oku -
Müşteri İlişkileri Yönetiminde Etkili İletişim Stratejileri
300 ₺ Devamını oku
İncelemeler
Henüz inceleme yapılmadı.