Proje Yönetimi Eğitimi:
Proje, bir probleme çözüm bulma yada beliren bir fırsatı değerlendirmeye yönelik, bir ekibin, başlangıcı ve bitişi belirli bir süre ve sınırlı bir finansman dahilinde, birtakım kaynaklar kullanarak, müşteri memnuniyetini ve kaliteyi göz önünde bulundururken olası riskleri yönetmek şartıyla, tanımlanmış bir kapsama uygun amaç ve hedefler doğrultusunda özgün bir planı başlatma, yürütme, kontrol etme ve sonuca bağlama sürecidir.
Proje konularına baktığımızda, iş hayatı için ne kadar önemli olduğunu söylemeye gerek olmadığını düşünüyorum. Proje sürecini iyi yöneten herkes bütün işlerde başarılı olabilir. Sadece iş hayatımızda değil, özel hayatımızda da, yaptığımız işlerin çoğunu, proje mantığında ele aldığımızda, başarı mutlaktır.
Proje dediğimizde aklımıza, milyarlarca dolarlık, GAP projesi de gelebilir, Ofisinizde, yenilenmesi gereken fotokopi makinesi de.
İster büyük olsun, ister küçük bu eğitimde, projenin adımlarını öğrenecek, uygulamalar yaparak, proje yönetimini içselleştireceğiz.
Projede başarı için bu eğitim herkesin alması gereken özel bir eğitimidir.
Proje Yönetimi Eğitimi Süresi
Proje Yönetimi Eğitiminin sonunda;
- Bu eğitim sayesinde herhangi bir iş dalında Proje Yönetimi konusunda detaylı bilgi sahibi olursunuz.
- Sahip olduğunuz bu bilgi ile proje yönetiminde çıkabilecek sorunları önceden çözmüş olursunuz.
- Bir işletmede proje ofisinin doğru biçimde oluşturulması, organizasyonun yeterli şekilde kurulması, proje kaynakları ve risklerinin düzgün bir şekilde yönetilmesi, projenin başarı ile devam ettirilmesi konusunda detaylı bilgi sahip olursunuz.