Eğitim tarihi 20 Aralık 2018

Saat: 19:00-23:00 arası

Telefonda Satış Teknikleri Eğitim Hakkında:

Satış duygusal bir eylemdir. Karşı tarafta güven uyandırmadan ve ilgi çekmeden satış yapamazsınız. Telefonda güven uyandırmak için profesyonel karşılamak, etkili dinlemek, ihtiyacı anlamak, doğru ve uzman sorular sormak gerekir. Satıcının en önemli sermayesi müşteri bilgisidir.

Telefonda Satış Teknikleri Eğitim İçeriği:

AÇILIŞ KONUŞMASI VE KONTROLÜ

  • Çağrı öncesi hazırlık: ne söyleyeceğim, ne tür bilgiler gerekiyor, rekabet bilgilerim var mı?
  • Zaman Kontrolü: Ajanda kullanımı, planlama
  • Açılış Konuşması: İlgi çekici cümleler oluşturma
  • Müsait konuşma zamanı sorgulama: Yanlış zaman ve mekanda yakaladığınız kişiye bir şey satamazsınız.

SES ÇALIŞMASI
ÜRÜN VE HİZMET SWOT Çalışması

  • Şirket ve ürünlerimizin ve hizmetlerimizin rakiplere göre güçlü-zayıf yanları, müşteri için faydalar
  • Neleri söylemeliyiz? Neleri söylememeliyiz?

VURUCU CÜMLELER

  • Müşteri memnuniyetini sağlayacak birçok cümle ve deyiş ortaya çıkarmak hiç de kolay değil, ancak bu oyunla herkesin ne kadar yaratıcı sözcükler bulduğunu göreceksiniz.

DURUMU ANLAMA SORGULAMA

  • Açık sorular: Uzman sorular nasıl hazırlanır? Bilgi toplama, soruları nelerdir? İhtiyaç olduğu sorularla nasıl anlatılır? Gerçek ihtiyacı hangi sorular ortaya çıkarır.
  • Aktif dinleme: Duymak mı-anlamak mı? Etkili dinleme ve anlama teknikleri, geri beslemenin önemi
  • Not Alma: Not aldığını belli etme,

BİLGİ-TEKLİF-ÇÖZÜM SUNMA

  • İlgi çekme: Müşteri kendisine bir şey satılmasından hoşlanmaz, kendisi almak ister.
  • İlgilenme: Müşteri ürün ya da hizmet almaz ilişki satın alır.

KAPANIŞ, ÖZETLEME, TEYİD VE Sipariş ALMA

Ders Konuları

Konu bulunamadı !

Ders Yorumları

YOK

yıldız
  • 5 Yıldız0
  • 4 Yıldız0
  • 3 Yıldız0
  • 2 Yıldız0
  • 1 Yıldız0

Bu derse henüz yorum yapılmadı. İlk yorum yapan siz olabilirsiniz.

akayajans@hotmail.com tarafından tasarlandı
X