Müşteri ilişkileri eğitimi hakkında:
Birebir iç ve dış müşteri ilişkilerinde personelin hem müşteriyle hem de iç müşterileriyle profesyonel yaklaşımı nasıl olmalı ve yol haritası nasıl çizilmeli. Çalışanların, Şirketin sermayesinin müşterileri olduğu konusunu anlamak ve müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati konularının iş sonuçlarını nasıl etkilediğini anlamalarını sağlamak.
Müşteri ilişkileri eğitimi içeriği:
- Müşteri İlişkileri ve İletişim Yönetimi
- Müşteri Kimdir?
- Zor Müşteriler ve Tipleri
- İç Müşteri – Dış Müşteri
- Dinleme-anlama
- Müşteri Odaklı Olmak Ne Demektir?
- Problemi anlamak
- Empati
- Problem çözme becerileri
- İkna etme- memnun etme becerileri Müşteriye Uyum
- Müşteri Tipleri
- Vücut dili
- Vücut dili ve ses tonu teknikleri
- İtirazlarla başa çıkm
Eğitimin detayları:
- Eğitimimiz, 17 Ekim günü 19:00 – 23:00 arasında, canlı olarak yapılacaktır.
- Eğitimimize internete bağlı bütün cihazlarınızdan kolayca girebilirsiniz.
- Eğitime kaydolduğunuzda, eğitime nasıl gireceğinizin bilgisi, size ulaştırılacaktır.
- Eğitim webinar (video konferans) yöntemi ile yapılacağından, katılımcılar bir birlerini görebilecektir.
- Sorularınız eğitmene canlı olarak sorabilecek ve cevapları alabileceksiniz.
Ders Konuları
Ders Yorumları
Bu derse henüz yorum yapılmadı. İlk yorum yapan siz olabilirsiniz.