ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi | | kgo.com.tr

ISO 10002 Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Eğitimi

300 

Sevdiklerinizle paylaşın!

Stokta yok

Kategoriler: Kurumsal Eğitimler

Açıklama

Eğitim Başlama Tarihi: 9 Eylül2019

9,10, 11 Eylül Saat 20:00-22:00 arası

Online ISO 10002: Müşteri Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitiminin Amacı:

Kuruluşlarda Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sisteminin kurulması, uygulanması, iyileştirilmesi konuları hakkında katılımcılara bilgi vermek ve sistemin etkinliğinin müşteri memnuniyetine katkısı hakkında farkındalık sağlamaktır.

Online 10002: Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitiminin Konu Başlıkları:

• Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemine Giriş
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Tanımlamaları
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetlerinin Tarihçesi
• ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi Maddesel Yapısı
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Dokümantasyon Yapısı
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri İç Tetkiki

Online 10002: Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi Temel Eğitimine Kimler Katılmalıdır?

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Temel Eğitimine; bir kuruluşta müşteri memnuniyeti yönetim sistemini kurmak, uygulamak ve iyileştirmek ve de müşteri memnuniyeti yönetim sistemi hakkında bilgi sahibi olmak isteyen,
• Müşteri ilişkileri yönetimi alanında çalışan, kurum ve kuruluş yöneticileri,
• Müşteri ilişkileri yönetimi süreç sorumluları,
• Müşteri ilişkileri yönetimi çalışanları ile
• Kişisel gelişimine katkı sağlamak isteyen herkes katılabilir.

Sevdiklerinizle paylaşın!

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

Sadece bu ürünü satın almış olan müşteriler yorum yapabilir.

Eğitmen Hakkıdna:

  • Eğitmen: İbrahim Dinç
  • 5
  • ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

    ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi Temel Eğitimi

    300  Devamını oku
  • Müşteri İlişkileri Yönetiminde Etkili İletişim Stratejileri ve Beden Dili

    Müşteri İlişkileri Yönetiminde Etkili İletişim Stratejileri

    300  Devamını oku

Cart

Sepetinizde ürün bulunmuyor.