Eğitimlerimiz

Müşteri İlişkileri Yönetiminde Etkili İletişim Stratejileri

300 

Sevdiklerinizle paylaşın!

Stokta yok

Kategoriler:

Açıklama

Eğitim tarihleri 19,20,21 Eylül 2019

Saat 20:00-22:00 arası

Online Müşteri İlişkileri Yönetiminde Etkili İletişim Stratejileri Eğitiminin Amacı:

Bir kuruluştaki çalışanların kendisini, ekip arkadaşlarını ve müşterileri daha yakından tanıması ve doğru anlamasını sağlamak amacıyla daha sağlıklı ve bilinçli iletişim kurmalarına katkıda bulunarak iletişimdeki olası çatışmaları önlemek, dolayısıyla iletişim kalitesindeki verimi artırarak çalışma ortamında daha yüksek bir performansın ortaya konulabilmesidir.

Online Müşteri İlişkileri Yönetiminde Etkili İletişim Stratejileri Eğitiminin Konu Başlıkları:

• İletişimin Tanımı, Özellikleri, Önemi ve Aşamaları
• Kişiler Arası İletişim, Aşamaları, Engelleri, Ben Dili, Sen Dili ve Kişiler Arası İletişimde Sözsüz Uyum Sağlama Yöntemleri
• Beden Dili, Beden Dilinde Duruş Biçimi, Oturma Şekli, Mekân Kullanımı, Masa Düzeni,
• Etkili İletişim, Faydaları ve Etkili İletişimde Renklerin Anlamı
• İş Yaşamında İletişim ve Kişilik Modelleri
• Müşteri Memnuniyeti, Müşteri Kimdir, Dünden Bugüne Müşteri, Müşteri Beklentilerinin Evrimi, Müşteri Kaybetmenin Yüksek Maliyeti,
• Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM – MİY), Faydaları, Müşteri ile İletişim, Personel Görünümü ve Müşteri İlişkileri Yönetiminde Temel Davranış Kuralları
• Müşteri Tipleri ve Etkili İletişim Stratejileri
• Müşteri Şikâyetleri ve Önemi
• Müşteri Memnuniyeti Şikayetleri Yönetim Sistemi

Online Müşteri İlişkileri Yönetiminde Etkili İletişim Stratejileri Eğitimine Kimler Katılmalıdır?

• Bu eğitime satış ve pazarlama yöneticileri, satış elemanları, çağrı ve müşteri hizmetleri çalışanları, gişe memurları, müşteriyle birebir veya dolaylı iletişime giren kişiler ve bu alanda uzmanlaşmak isteyen veya müşteri ilişkileri yönetimine ilgi duyan herkes katılabilir.

Sevdiklerinizle paylaşın!

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

Sadece bu ürünü satın almış olan müşteriler yorum yapabilir.